2010. augusztus 12., csütörtök

X-faktor őrület

Kicsit szörfölgettem a neten és nem is kevés cikket, blogot és hozzászólást találtam az augusztusban végre elstartoló új RTL Klub szerzeményről, az X-Faktor nevű Amerikából importált, pop-csillagkészítő versenyről. Ezek a műsorok néha még szórakoztatóak is tudnak lenni, én magam is rengeteg kisfilmet néztem meg a Youtube-on, ahol például az X-Factor, az American Idol vagy a British Got Talent versenyzői csillogtatják vélt vagy valós tehetségüket. A magyar változat négy mentora: Keresztes Ildikó, Geszti Péter, Nagy Feró és Malek Miklós, akiknek a feladata kiválogatni a jelentkezők közül a jövő reménységeit, akiktől talán nem jön ránk a frász :D Az elmúlt hónapokban rengetegen próbáltak szerencsét a válogatásokon, tehát dolguk az akadt bőven. Lesz itt sírás-rívás, röhögés, botránkozás és lázadás dögivel. A műsorvezetők Ördög Nóra és – Stohl Buci igen nevetséges bukása után – Sebestyén Balázs lesznek, szerencsére! :D Kíváncsian várjuk hogyan állja meg a helyét az X-faktor Magyarországon, elveszi-e a nézőket a Megasztár (már én sem tudom hányadik) műsorától. Mindenesetre a nyár folyamán elkezdődött a promózás, így már meg is jelent az első gerilla-jelenség szerű, figyelemfelkeltő videócska is a műsorhoz. A spot szereplői: a pink hajú Zuzu, kutyája Madonna, egy hatalmas vattacukor kinézetű mikrofon, és a kis falu apraja-nagyja… Vicces és botrányos, bizonyára sokan tovább is küldik az ismerőseiknek. Neked bejön?

http://www.indavideo.hu/video/Zuzu_es_a_vattacukor

Esztee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése