Az UEFA idén nyáron rendezte meg az U-21-es korosztály labdarúgó EB-jét Dániában, ennek örömére fogtak össze a helyi szervezőkkel, létrehozva valami igazán meglepőt és kreatívat.
Az akciót egy májusi vasárnapra, két U-14-es gyerekcsapat mérkőzésére tervezték, akik nem is sejtették, mekkora élményben lesz részük aznap. A meccs előtti bemelegítést végezték, már a kezdésre várva, amikor egyik pillanatról a másikra megtelt a lelátó nézőkkel, reklámtáblákat helyeztek el a pálya mellett - akárcsak a profik meccsein-, valamint fotósok és TV-stábok érkeztek a média képviseletében. A hab volt a tortán, hogy a kezdőrúgást Martin Jorgensen, 100-szoros dán válogatott labdarúgó végezte el, a mérkőzést pedig Claus Bo Larsen FIFA-bíró vezette. A srácok külön nemzeti mezt is kaptak erre az alkalomra és óriási szurkolás, üdvrivalgás közepette játszhatták le vélhetően legemlékezetesebb mérkőzésüket. A félidőben és a lefújás után interjúkat készítettek velük és az edzőkkel, illetve megválasztották a legjobb játékost is, aki a Carlsberg jóvoltából egy igazi serleggel is gazdagodott.
Biztosra vehetjük, hogy a résztvevők sosem felejtik el ezt a napot, de véleményem szerint azt is, hogy ez a fajta reklám mindenképp pozitív hatással van a hirdetők megítélésére, szemben a hagyományos, olykor már unalmas, akár idegesítő megoldásokkal.
Személy szerint remélem, hogy egyre több ehhez hasonló akcióval találkozunk a jövőben, ahol a kreativitás kerül előtérbe, karöltve valamilyen érték létrehozásával (még ha csak pár ember számára is érték). Az ilyen akciók javíthatják az emberek hozzáállását a cégek, valamint maga a marketing- és reklámvilág irányába is!
Football Feeling
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése