Mizo nemrég megjelent kampányával kapcsolatban pozitív és negatív érzések egyaránt születtek. A fogyasztóknak tetszik, a szakma szakértői viszont másképp vélekednek.
A vállalat tavaly végzett egy kutatást, melyből kiderült, hogy az emberek fejében másfajta kép él a Mizo márkáról, mint amit ők gondoltak, ezért egy kommunikációs irányváltás mellett döntöttek. Mivel legutóbb 2010-ben láthattunk tőlük egy a Túró Rudit népszerűsítő filmet, igencsak időszerű volt az újítás.
A kutatás során arra is fény derült, hogy nemcsak az érzelmi kötődés hiányzott, de még a fogyasztók egy része nemzetközinek is hitte a márkát. Továbbá a legtöbben csak a Mizo tejre gondoltak, elfeledve így a márka többi termékét.
A kampány fő célja az imázsépítés és a termékkategóriák erősítése volt, ezért érthető módon az előbb említett tényezőkre igyekezték helyezni a hangsúlyt a reklámfilm megalkotásakor. Fontosnak tartották a tejen kívüli termékkínálat hirdetését, illetve ezek eredetét is kommunikálni akarták.
Filmek több változatban is készültek, melyek egytől-egyig animált videók, aranyos kis figurákkal. Hogy kinek mennyire kedvesek ezek az igencsak jókedvű, vidám tehenek, az már más kérdés. A kérdés inkább az, hogy kiknek szánták, kik azok, akiket meg akartak vele szólítani.
Úgy gondolom, hogy a filmek képi világa humoros és szórakoztató, emellett kiemeli a termék hazai eredetét és felhívja a figyelmet egészséges élettani hatásaira is. Nem véletlen tehát, hogy a fogyasztók többségének elnyerte a tetszését.
Az egyes videóváltozatokat megtekinthetitek ezeken a linkeken:
Mizo-Nálunk így tejes az élet!
Mizo-Túró rudi
Mizo-Sajt
Forrás:
http://www.kreativ.hu/magazin_reklamfilm/cikk/mindenkit_eltalaltak_a_mizo_tehenei
Írta: Eszter
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése