2013. május 3., péntek

Logót cserél a Coca-Cola






Egyedülálló kampányba kezdett a márka Európában: bevállalta, hogy a termékek címkéjének egyik oldalán nevét a fogyasztók nevére cseréli. A márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről, így ez most sem lesz másképp.
A márka idén májusban ünnepli 127. születésnapját és most ismét egy egyedülálló ötlettel állt elő.  A világmárkák közül először vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Nagy döntés ez a Coca-Colának, mert az üdítő receptje mellett a logó és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a vállalat számára.
A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Cola-n hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik sajátjukat.
A Magyarországon a leggyakoribb 150 keresztnevet találhatjuk majd meg az üvegeken, így majd mindenki keresheti a saját nevére szóló üdítőt. Szerintem talán egy kicsit humoros látvány lesz majd, ahogy a vásárlók átböngészik az összes üveget, mire eldöntik, végül melyiket is választják.
Újszerű és ötletes megoldás, amely sok ember számára vonzó lehet majd, azonban, ezt a lépést is csak egy olyan márka tudja megtenni, melyet a fogyasztók a márkanév megjelenése nélkül is rögtön felismernek. Jó az alapötlete a kampánynak, de vajon mely keresztnevek fognak szerepelni abban a 150-be? Azt hiszem, akiknek kimarad a neve ebből a listából, azoknak annyira nem fogja elnyerni a tetszését a Coca-Cola új akciója.

 Írta: Eszter
Forrás: http://www.mmonline.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése