Egyedülálló kampányba kezdett a márka Európában: bevállalta,
hogy a termékek címkéjének egyik oldalán nevét a fogyasztók nevére cseréli. A
márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről, így ez most sem lesz másképp.
A márka idén májusban ünnepli 127. születésnapját és most
ismét egy egyedülálló ötlettel állt elő. A világmárkák közül először vállalta fel, hogy
márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei
csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Nagy döntés ez a Coca-Colának,
mert az üdítő receptje mellett a logó és márkanév képviseli a legnagyobb
értéket a vállalat számára.
A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a
Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek
meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint
1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Cola-n hat,
általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik
sajátjukat.
A Magyarországon a leggyakoribb 150
keresztnevet találhatjuk majd meg az üvegeken, így majd mindenki keresheti a
saját nevére szóló üdítőt. Szerintem talán egy kicsit humoros látvány lesz majd,
ahogy a vásárlók átböngészik az összes üveget, mire eldöntik, végül melyiket is
választják.
Újszerű és ötletes megoldás, amely sok ember számára vonzó
lehet majd, azonban, ezt a lépést is csak egy olyan márka tudja megtenni,
melyet a fogyasztók a márkanév megjelenése nélkül is rögtön felismernek. Jó az
alapötlete a kampánynak, de vajon mely keresztnevek fognak szerepelni abban a
150-be? Azt hiszem, akiknek kimarad a neve ebből a listából, azoknak annyira nem
fogja elnyerni a tetszését a Coca-Cola új akciója.
Írta: Eszter
Forrás: http://www.mmonline.hu/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése