Egy újfajta reklámozási módszer jelent meg az RTL Klub televízió csatornáján, amit az új médiatörvény tett lehetővé.
A digitális átállással párhuzamosan alakulnak ki az újfajta technológia lehetőségek, melyeket igyekeznek kiaknázni egyes cégek. A gyakorlatban ez a megoldás úgy jelenik meg, hogy a hirdetők elhelyezhetik termékeiket a film valamelyik részén felbukkanva, vagy tárgyakon jelenhet meg a név, átnevezhetik a filmben megjelenő dolgokat. A hirdetést utólag teszik rá a film felületére. Ez a reklámozási módszer 2011. július 1-én, először jelent meg az RTL Klub-on. Az ötlet a Heineken Hungáriának jutott eszébe és használta ki két termékével, a Soproni Citrom és Soproni Narancs söreivel. A kampány 1 hónapig fog tartani az Esti Híradó utáni időjárás jelentésben. A Heineken Hungária médiaügynökségével, az Initiative csapatával, illetve az R-time munkatársaival szorosan együttműködve döntöttek az új megjelenési forma mellett. Kommunikáció szempontjából lehetőséget nyújt, hogy a célcsoportnak információkat adjon a termékről és kihangsúlyozhatóak a termék előnyei. Továbbá nem véletlen egybeesés, hogy a nyári rekkenő hőségben, egy időjárás jelentésben jelenik meg a jéghideg ízesített sör. A 38 fok láttán és hallatán, ha hirtelen beúszik egy italreklám, valószínűleg meg fogunk szomjazni és inni akarunk a látott italból. Más esetben töltünk magunknak egy pohár vizet és csak az információk jutnak el hozzánk a látott termékről. E reklámozási forma már régóta ismert, gondoljunk csak James Bond BMW-jére vagy a Mátrix című film Nokia telefonjaira.
A reklámozás hatékonysága a hónap végén fog kiderülni. Ennek példájára fognak más műsorokban is megjelenni a termékek széles köre.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése