2009. szeptember 17., csütörtök

Autók városa

Budapest nevezetesebb pontjait megszállta az autó-város a legújabb gerilla kampányával. Kellemesen komikus énekesükkel aki már szerencsét próbált a Fábri Showderben is most a nagy városi forgatagban hívta fel magára az emberek figyelmét. Tény a figyelem felkeltésben a 13 csinos hostess lányok is jelentős szerepet vállaltak magukra, képvisel a cég által forgalmazott 13 autómárkát. A videó mondani valójában benne van a válság mint olyan ami mindnyájunk életére kihatással volt. Arról is szóvan hogy a most megrendezésre kerülő nyílthétvégén soha nem látott akciókkal,kedvezményekkel várják a Duna Autó 13 szalonjában a leendő vásárlóikat és természetesen az érdeklődő nagyérdeműt.
A videó természetesen a jó öreg pop-corn szagú szex-el (majdnem) mindent el lehet adni alap gondolatot viszi tovább és helyezi az aktivitást, Budapest patinás környezetébe, teremtve ezzel egy rendkívül elegáns környezetet a produkciónak. A film igyekszik azonban kilépni a sablonosság szerepköréből amelybe sokszor igen könnyű belesűlyedni. Egy biztos az autó-városban bármikor szívesen látják a kedves érdeklődőket és a kifejezetten szerencsés érdeklődők akár a filmen szereplő énekessel is összefuthatnak, hiszen Totth Benedek a Renault szalonjuknak a vezetője.
Remélem mindenki egy rövid időre egy kicsit kiszakadhatott a szürke hétköznapokból és pár perc erejéig. Nem hiszem azt hogy a kampány film valójában világmegváltásra született de szerintem elérte a célját és az átlagostól egy picit eltérő lett.
A film az alábbi linken megtekinthető:

http://www.youtube.com/watch?v=o_ZNDbBa9aA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése